Leta i den här bloggen

fredag 11 oktober 2013

Jobba med pyssel /Work with crafting

Jag älskar att pyssla och jag älskar vackra saker. Utbudet häromkring är ganska dåligt och oftast är jag hänvisad att hoppa runt bland olika webshopar för att hitta vad jag vill ha. Det kostar både tid och frakt. Men inte nu längre! För nu är jag nämligen konsulent för Scrap It Up! :-)

Som konsulent kommer jag att vara en lokal scrap-butik och min egen DT. Inte nog med det, till skillnad från t.ex Tupperware och Mary Kay som jag provat på för många år sen, så är det inte ett fast upplägg. Man kan ha rena visningar om man vill, men jag kan även ordna pysselträffar där man betalar för det material man använder samtidigt som man kan handla för att ha hemma, jag kan hjälpa till med barnkalas-pyssel och temakvällar mm mm.

för egen del innebär det också att jag kommer att komma i kontakt med andra pysselglada som jag inte gör så mycket idag, och vi kan inspireras av varandra.

Är någon intresserad av fina scrap- eller pyssel-material så kolla gärna in den digitala katalogen här och hör av er till mig om ni vill ha något så hjälper jag er. Bäst är förstås om jag får komma och pyssla med er eller visa er sakerna så ni kan klämma och känna på dem.

I love to craft and I love beautiful stuff. We don't have a well-sorted shop around here and searching the Internet is both time-consuming and cost a lot in freight. Therefor I have become a Sales Rep for Scrap it Up. I am really looking forward to meet other crafters and show them the assortiment.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar