Leta i den här bloggen

lördag 15 juni 2013

Äntligen!! Finally!!

Igår tog min kära systerdotter studenten! Så nu kan jag äntligen visa det kort som jg gjort till henne och som jag har hållit helt hemligt.
Hon älskar skor! Så självklart gjorde jag ett sko-format kort. I övrigt ganska enkelt utformat för det hade inte passat med en massa dekos här. Hon ska till London  lite senare och önskade sig pengar. Då vi inte bara ville stoppa ner en sedel, valde vi att växla in till pund istället och så scrappade jag en egen penga-ficka med lämpligt utseende.

Yesterday my dear niece graduated. So, finally, I can show you the card I made for her. She loves shoes. Naturally I made a shoe-shaped card for her. It is quite simple as I believe that a lot of decos would have been wrong in this case.
She's going to London later and instead of just putting a bill in an envelope, we exchanged it into £ instead and I scrapped a themed money-card for her.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar