Leta i den här bloggen

tisdag 14 maj 2013

Romantiska rosor / Romantic roses

Idag vill jag dela ett romantiskt kort med er. Jag har ingen hälsning på det eftersom jag tycker det funkar bra till så många olika tillfällen.

Jag har använt ett mönstrat papper med swirls från Lil Davies och ett mönstrat med text från Panduro. Den ljuvliga digistämpeln hittade jag hos Digital Two For Tuesday och den är gratis. Sedan lade jag bara till ett silverband, ett par fjärilar och lite blingstenar.

Today, I'd like to share a romantic card with you. There is no sentiment on it as I feel that it has so many different uses.

I've used a patterned swirlie-paper from Lil Davies and another patterned paper from Panduro, The adorable digistamp is from Digital Two For Tuesday and a freebie. Then I just added a silver-ribbon, a couple of butterflies and some rhinestones.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar