Leta i den här bloggen

tisdag 21 maj 2013

Åskpaus och freebie / Thunder-Break (Bonus-freebie in Swedish saying the best mum in the world)

Igår eftermiddag började det åska ordentligt så det blev att stänga av datorn och jobbet. Då passade jag på att göra lite olika kort. Ett student-kort och två morsdags-kort, det är ju ändå mors dag på söndag.

Yesterday afternoon we had a thunderstorm so I had to turn off the computer and work for quite some time. I used the time to make a few cards. One graduation-card and two cards for mothers day. In Sweden we celebrate mothers day this Sunday.

Studentkortet är gjort med den söta draken från Cards of Maria/Scrapdraken och min egna digistämpel.

The graduation card is made with the cute dragon from Cards of Maria/Scrapdraken and my own digistamp.

Det här enkla morsdags-kortet har jag använt en digistämpel utan text.
This simple card is made with a digistamp without text and some bling flowers.

Här har jag använt en av mina egna digistämplar, blommor och blad från Youdo, halvpärlor och lite pärlfloss. Kortet har fått en lätt glitteryta men det syns inte på bild tyvärr.

This time I used my own digistamp, leaves and flowers from Youdo, half pearls and some pearl-floss. I gave the card a shimmering finish that does not show in the picture.


Och här får ni en bonus-digistämpel:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar