Leta i den här bloggen

fredag 6 maj 2011

En Award!



Tack gulliga Elisabeth som gett mig denna fina award.

Nu är det min tur att berätta 8 saker om mig själv och skicka awarden vidare.




1) Jag älskar ishockey! Och har hållt på HV71 sedan -80talet

2) Jag älskar att pyssla - scrappa, kortmakeri, pärla osv men har ganska dåligt självförtroende när det gäller resultatet

3) Jag älskar zumba - men har grymt taskig koordination

4) Jag har stökigt i min pysselhörna på regelbunden basis


5) Jag älskar sushi!! Och jag kan äta hur många bitar som helst.


6) Jag älskar att baka, men hatar efterarbetet med disken


7) Jag är en obotlig romantisk drömmare


8) Jag är scoutledare men avskyr att sova i vindskydd och frysa!


Så skickar jag denna award vidare till 8 fantastiska scrappare:









5 kommentarer:

  1. Tack söta du :-)
    Ska grubbla på lite intressanta fakta ;-)
    Kul att du skickat till Sonja också för hon och jag pysslar ihop irl!!!

    SvaraRadera
  2. Åhhh...TACK!!! Så kul att läsa lite om dig =)

    kram monica

    SvaraRadera
  3. Så roligt att få veta lite mer om dig!
    Men du, ta och ryck upp självförtroendet lite, för det du gör blir himla snyggt!!!

    SvaraRadera
  4. Tack söta du, för awarden!!

    SvaraRadera
  5. oj men TACK vad glad jag blir :-D

    SvaraRadera