Leta i den här bloggen

onsdag 19 maj 2010

Pingvinmammans hörna

Jag kallar mig pingvinmamman och detta är min hörna, alltså heter den pingvinmammans hörna. Tanken bakom min pysselhörna är enkel. Här vill jag visa mina pysselalster, dela med mig av idéer och tips på kul pyssel och kanske en och annan udda lösning.

Jag gillar att pyssla och har alltid varit kreativ. I början av 2005 började jag med scrapbooking och blev fast. Något år senare började jag med kortmakeri och har också hunnit bli inspirationsdesigner på forumet Kort i fokus som också finns här på blogspot. Som om inte detta vore nog så tillverkar jag också smycken under märket Penguin Design

Jag ska försöka att uppdatera bloggen regelbundet men driver ett eget företag som gör att tiden inte alltid räcker till.

På återseende!

Pingvinmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar