Leta i den här bloggen

söndag 30 maj 2010

Bidrag till Lillblomman


Hos Lillblomman skulle vi lifta en LO. Det jag först och främst inspirerades av var faktiskt fotot eftersom jag hade liknande foton själv. Därefter liftade jag huvudupplägget och gjorde en egen tolkning av detta med färre objekt. Jag hade två snarlika men ändå olika foton och svårt att välja.Därför gjorde jag fotomattan extra bred och så fick den bli en fotoficka. Det andra fotot fick en smal fotomatta och en bit av bandet så det går att dra upp det ur fickan. I mitten av den röda blomman sitter en liten vaxad pärla och vid den stora blomman nedtill löper två blingslingor som tyvärr inte syns så bra på foto.

2 kommentarer:

  1. Vilken söt lo. Jag tycker att du framhävt fotot på ett så bra sätt.

    SvaraRadera
  2. Vad skoj att fotot fick inspirera också! Underbara färger! Tack för att du antog utmaningen! Kramar!

    SvaraRadera